Czytanie w biznesie - coś więcej niż sezonowy trend

 Magda Piotrowska     02-Wrze-2015

Nie ulega wątpliwości, że rozliczne akcje i kampanie społeczne promujące czytelnictwo zrobiły swoje. Mimo prężnie rozwijających się nowych technologii, czytanie bynajmniej nie...

Ad Networks - najprostsza forma zarabiania w sieci

 Magda Piotrowska     27-Czerw-2015

Jeśli jesteś wydawcą, czyli posiadasz stronę internetową, na której publikujesz treści przyciągające uwagę innych użytkowników sieci i na której chciałbyś zacząć zarabiać, być może zadawałeś sobie pytan...

Start-upie, złam konwencję. Jak stworzyć unikalną markę?

 Magda Piotrowska     20-Maj-2015

Banałem byłoby stwierdzenie, że każdy start-up dąży do wyróżnienia się z tłumu innych raczkujących firm. Każdy przedsiębiorca staje w końcu przed kluczowym pytaniem: jak zwrócić na siebie uwagę inwestora i kli...

Promocja w Internecie poważnie i profesjonalnie. Samorządy oraz strefy ekonomiczne szukają inwestorów i turystów w sieci.

 Magda Piotrowska     26-Marz-2015

Pomimo, że relacje osobiste odgrywają wciąż pierwszoplanową rolę w biznesie a reklama w ogólnopolskich dziennikach nie straciła na prestiżu, rola poważnej promocji w Internecie rośnie z roku na rok. Oczywiście t...

Przeszłość przyszłością startupów. Inwestycje w vintage haute couture.

 Magda Piotrowska     06-Luty-2015

Inwestycje zwykle kojarzą się z przyszłością. Rozwój, innowacje, nowe technologie – tych słów często używa się, aby przekonać odbiorców o perspektywiczności danego projektu. Jednak w kręgu zainter...

Programy pomocowe, projekty wspierające i konkursy dla start-upowców oraz przedsiębiorców.

 Magda Piotrowska     08-Sty-2015

Istnieje znaczna liczba rozmaitych programów pomocowych, projektów wspierających oraz konkursów skierowanych do początkujących przedsiębiorców (w tym dla start-upów). Jak dotąd nie były on...

E-promocja a pozyskiwanie klientów. Trzy przypadki.

 Redakcja Alt.pl     01-Gru-2014

Zarówno znane marki, wielkie koncerny, jak i mali, wchodzący na rynek dynamiczni debiutanci ciągle jeszcze stawiają w swoich kampaniach promocyjnych głównie na tradycyjne media, w tym telewizję, a także na na...

Do-It-Yourself. Strategia marketingowa dla startupów

 Magda Piotrowska     22-Paź-2014

W dobie kryzysu, gdy przedsiębiorcy zaczynają liczyć każdy grosz, marketing często zaczyna być traktowany po macoszemu. W naszym kraju wciąż panuje dość powszechne przekonanie, że konsekwentna strategia promocyjna to luksus...

Pozyskiwanie kapitału na realizację przedsięwzięcia biznesowego

 Redakcja Alt.pl     20-Wrze-2014

Niniejszym prezentujemy zwięzły, a zarazem konkretny poradnik dla obecnych oraz przyszłych przedsiębiorców, dotyczący sposobu pozyskiwania kapitału na realizację projektu lub rozwoju firmy, a w uproszczeniu – n...

Na przekór statystykom. Dlaczego warto stawiać na kobiety w biznesie.

 Magda Piotrowska     31-Sier-2014

Szukając inwestora rzadko kiedy zastanawiamy się nad jego płcią. Faktem jest jednak, że myśląc “biznesmen” czy “inwestor” większość z nas ma przed oczami dojrzałego mężczyznę w garniturze. Statystyki...

Nieważne, kim jesteś. Ważne, kto cię zna. Networking w skali globalnej i lokalnej.

 Magda Piotrowska     09-Lip-2014

Networking, w najbardziej podstawowym ujęciu, to proces nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji w celu wymiany informacji oraz wzajemnego wsparcia w sferze zawodowej. Termin ten jest w szczególnym sposó...

Pancernie i na gąsienicach. Przemysł obronny a inwestycje

 Aleksander Grzelak     04-Czerw-2014

Pierwsze pytanie, jakie mi się nasunęło gdy zacząłem przygotowywać ten artykuł, było oczywiste. Co może być interesującego dla portalu inwestycyjno-promocyjnego, jakim jest Alt.pl, w branży zbrojeniowej? Być może spos&oacut...

Wielbłąd dogania smoka. Inwestycje arabskie w Polsce

 Krzysztof Baliński     02-Kwie-2014

Kontynuujemy nasz mini-cykl artykułów poświęcony nieco mniej znanym i z naszego punktu widzenia ciągle egzotycznym krajom, których inwestycje w Polsce albo właśnie zaczynają się liczyć, albo już osiągnęly pewi...

Jak jeść pierogi pałeczkami, czyli o chińskich inwestycjach w Polsce

 Krzysztof Baliński     13-Marz-2014

Temat chińskich inwestycji w Polsce nie przestaje wywoływać gorących emocji. Nie ulega wątpliwości, że polscy przedsiębiorcy mają do nich stosunek mocno zróżnicowany. Jedni otwarcie gardzą "chińszczyzną" jako tandetą...

Biznesplan dla kompletnie zielonych

 Magda Piotrowska     19-Luty-2014

„Muszę napisać biznesplan, inaczej nikt nie zechce udzielić mi kredytu ani dofinansowania. Nie mówią już o funduszach unijnych. Cóż, trudno, zrobię to, ale tak naprawdę żaden plan nie jest mi p...

Crowdfunding – szansa dla startupów, szansa dla każdego

 Magda Piotrowska     22-Sty-2014

Jeśli nie słyszałeś o crowdfundingu, to przez ostatnie 6 miesięcy musiałeś żyć na bezludnej wyspie. Tak przynajmniej uważa Alan Hall z The Forbes Magazi...

Jak zdobyć prawdziwych przyjaciół. Portale społecznościowe a networking.

 Magda Piotrowska     04-Sty-2014

Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn... nowe portale społecznościowe wyrastają jak grzyby po deszczu. Bez względu na to, co myślimy o ich rosnącej roli w relacjach towarzyskich, szkoda byłoby...