Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie + CD

Konrad Pankiewicz

Zaczynasz karierę w handlu? Masz problem z nawiązaniem i utrzymaniem pozytywnej relacji z klientem? Książka Konrada Pankiewicza, założyciela Instytutu Perswazji oraz twórcę Dynamicznego Modelu Perswazji® jest tym, czego potrzebujesz. Z publikacji charyzmatycznego eksperta dowiesz się, jak sprawić, aby klient nabrał do ciebie zaufania i sympatii. Poznasz tajniki skutecznej negocjacji, dowiesz się, jak przebiegają procesy decyzyjne w umyśle klienta, jak przekształcić luźną relację w cenny kontakt biznesowy oraz jak zwyciężyć konkurentów w walce o klienta. Wszystko to zostało podane bez zbędnej teorii, tabelek i wykresów - znajdziesz tutaj tylko praktyczne przykłady z życia wzięte. Alchemia sprzedaży, napisana prostym i klarownym językiem świetnie nadaje się dla początkujących, jednak czytelnicy bardziej obznajomieni z technikami sprzedaży spokojnie mogą sobie tę pozycję odpuścić.

ISBN: 978-83-246-1226-0

data wydania: 2011

wymiary: 150 x 210 mm

oprawa: Miękka

liczba stron: 256

wydawnictwo: Wydawnictwo Helion

gatunek: Marketing


 


Kreowanie marki. Przewodnik dla menedżerów

Alina Wheeler

Designing Brand Identity. An Essential Guide for the Branding Team


Nie da się ukryć, że na obecnie na rynku dostępnych jest multum pozycji dotyczących szeroko rozumianego brandingu. Tym bardziej warto, abyś potrafił oddzielić ziarna od plew, wyłuskując najbardziej pożyteczne z punktu widzenia twojej firmy. Kreowanie marki  Aliny Wheeler, międzynarodowej specjalistki od identyfikacji wizualnej organizacji, projektantki, konsultantki i coacha, to niewątpliwie jedna z najbardziej przystępnych i kompleksowych pozycji o charakterze podręcznika z tej specjalności.
Trzecia już edycja publikacji z 2010 roku poza teorią zawiera ponad 700 nowych ilustracji i 37 studiów przypadków, wśród których znajdziemy takie renomowane światowe marki jak General Electrics, Hermann Miller, Coca Cola, jak również ostatnią kampanię Baracka Obamy. Zasady w niej zawarte są na tyle uniwersalne, że można je zastosować zarówno w globalnej korporacji, jak  i w lokalnym startupie. Pierwsza część książki wyjaśnia i analizuje podstawowe pojęcia związane z brandingiem, takie jak tożsamość marki i jej budowa, interesariusze, strategia, slogan czy stałe przesłanie. Następne części są poświęcone kolejnym 5 fazom wprowadzania marki na rynek: badaniom rynkowym, tworzeniu strategii, projektowaniu tożsamości, public relations oraz zarządzaniu aktywami. Najmocniejszą stroną książki jest nacisk na związek strategii kreowania marki z wzornictwem, które odgrywa nadrzędną rolę, gdy usiłujesz wyróżnić swoją firmę z tłumu konkurentów. Nie brak tu również kompleksowej analizy najnowszych trendów, takich jak zrównoważony rozwój i media społecznościowe.

ISBN: 978-83-01-16240-5

data wydania: 04-10-2010

wymiary: 215x275 mm

oprawa: Miękka ze skrzydełkami

liczba stron: 308

wydawnictwo: PWN, Wydawnictwo Naukowe

gatunek: Biznes


 


Mówimy po chińsku + zeszyt ćwiczeń + CD

Lin Kai-Yu, Katarzyna Pawlak

Nauka chińskiego, jednego z najtrudniejszych języków świata dla Europejczyków to nie przelewki, dlatego warto zainwestować w solidny i przejrzysty podręcznik. O jakości pracy zbiorowej Katarzyny Pawlak i Lin Kai-yu, jednego z niewielu polskojęzycznych pozycji do nauki chińskiego na naszym rynku, świadczy jej wieloletnia obecność w studenckich sylabusach na wydziałach sinologii w Polsce.
Mówimy po chińsku skierowany jest do osób dopiero zaczynających swoją przygodę z mandaryńskim. W ramach 15 lekcji uczeń ma do dyspozycji dialogi i czytanki, objaśnienia i ćwiczenia umiejętności wymowy,  gramatyczne oraz leksykalne z kluczem odpowiedzi,  ciekawostki na temat chińskiej kultury i tradycji. Dla łatwiejszego rozeznania się w materiale, każda z powyższych części została oznaczona innym kolorem. Do podręcznika dołączono zeszyt ćwiczeń do pisania znaków (pisownia tradycyjna używana na Taiwanie i w Hong Kongu oraz uproszczona z ChRL), słownik chińsko-polski i polsko-chiński oraz CD MP3 z ćwiczeniami wymowy i tekstami do odsłuchiwania. Publikacja nadaje się zarówno do samouków, jak i dla uczących się pod kierunkiem nauczyciela.

data wydania: 2012

wymiary: 235 x 38 x 165 mm

oprawa: Miękka

liczba stron: 633

wydawnictwo: Wiedza Powszechna

gatunek: Języki obce


 


Steve Jobs. Człowiek, który myślał inaczej

Karen Blumenthal

Steve Jobs: The Man Who Thought Different

Zawsze unikał jak ognia utartych szlaków. W życiu zawsze kierował się intuicją, która wiodła go od chwili, gdy konstruował pierwszy komputer w garażu swoich rodziców aż do śmierci w nierównej walce z nowotworem. Po drodze zasmakował adopcji, relegacji z uczelni i bezrobocia. Wielki wizjoner i geniusz, podziwiany i opłakiwany przez cały świat, powołał do życia urządzenia, które na dobre zadomowiły się w naszej codziennej egzystencji: iPady, iPhony, iPody, Macintoshe. Nadgryzione jabłko z symbolizujące założony przez niego koncern Apple jest dziś natychmiast rozpoznawalne na całym świecie. Karen Blumenthal stworzyła rzeczową publikację, pozbawioną jednak programistycznego żargonu, który utrudniłby zrozumienie biografii laikowi. Autorce udało się uniknąć pułapki idealizacji oraz demonizacji bohatera  - poznamy za równo jasną, jak i ciemną stronę porywczego wizjonera. 

data wydania: 2013

wymiary: 130x205 mm

oprawa: Miękka 

wydawnictwo: Wydawnictwo Amber

gatunek: Biografia