Wczujesz się w rolę śledczego w poszukiwaniu sprawcy
Rozwijasz krytyczne myślenie, cierpliwość, koncentrację i logiczne wnioskowanie
Uczysz się pracy zespołowej, słuchania, dyskusji i podejmowania wspólnych decyzji
Masz gotowy przepis na wspaniały wieczór w towarzystwie bliskich osób w cenie wspólnego wypadu do restauracji lub baru (choć można grać też solo i samodzielnie przeżyć tę przygodę)
Kochamy true crime, bo chcemy zrozumieć co kryje się za decyzjami sprawców i śledczych. Gra oferuje więc kolejny krok od słuchania podcastów lub czytania książek. Nie jesteś biernym odbiorcą, bo to od Ciebie/Was zależą wszelkie decyzje!
W bezpiecznych warunkach możesz sprawdzić, czy umiesz zaufać faktom, odciąć się od emocji, i dotrzeć do prawdy, której nikt nie podaje na tacy. To doświadczenie, które daje satysfakcję z rozwiązania sprawy.
Czy potrafisz myśleć jak śledczy? Sprawdź, co siedzi w głowie osoby, która musi połączyć strzępki dowodów, rozpoznać kłamstwa w zeznaniach i zdecydować, kto naprawdę zasługuje na karę.
Jak przebiega rozgrywka w trakcie gry „Akta tajemnic”?
Masz do dyspozycji 7 kopert pełnych fizycznych dowodów takich jak: zdjęcia, raporty, protokoły, zeznania, listy i notatki, gazeta, mapa, menu, rozkład jazdy.
Śledzisz swój progres przez dostęp do dedykowanej strony internetowej, która przeprowadzi Cię przez śledztwo bez spojlerów.
Każdy szczegół może być kluczowy. Analizuj. Wskaż kto kłamie, a kto ma alibi. Odsłoń prawdę, którą ktoś chciał skrzętnie ukryć.
🔥 Gra stworzona przez Marcina Myszkę 🍂 Premiera: listopad 2025 💻 Dostęp do interaktywnej strony śledztwa 🔞 Gra dla dorosłych 18+, w której poruszamy mocne wątki 👥 Gra od 1 do 10 osób. 🕰️ Szacowany czas rozgrywki: 3-4 godziny
Czy mogę zapłacić za książki przy odbiorze przesyłki?
Jasne! Wystarczy wybrać opcję „Płatność przy odbiorze (za pobraniem)” podczas finalizowania zakupu. Kosztuje to dodatkowe 2,99 zł do ceny zamówienia.
Pamiętaj jednak, że niektóre książki oraz wszystkie ebooki są wyłączone z możliwości zakupu przy odbiorze. W takim przypadku podczas składania zamówienia po prostu nie pojawi się opcja wyboru przesyłki za pobraniem.
Czy możliwa jest wysyłka książek za granicę?
Tak! W tym momencie realizujemy wysyłki zagraniczne do krajów Unii Europejskiej (z wyjątkiem Cypru i Malty).
Wysyłki zagraniczne realizujemy tylko z opcją bezpiecznych płatności Przelewy24. Najwygodniej zapłacić kartą, Apple/Google Pay lub odnaleźć numer konta do wpłaty z konta zagranicznego.
Jak zamówić poza kraje Unii Europejskiej?
Rozwiązanie, które nieźle się tu sprawdza to złożenie i opłacenie zamówienia za pośrednictwem osoby mieszkającej w Polsce, np. członka rodziny lub przyjaciela. Wówczas sprawnie dostarczymy książkę temu zaufanemu pośrednikowi. Przesyłkę można wtedy odebrać podczas najbliższej wizyty lub poprosić o pomoc w przekazaniu na dowolny adres.
Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem na konto albo kartą płatniczą?
Tak. Przyjmujemy wpłaty przez system szybkich płatności Przelewy24.
W ramach tego systemu można szybko i bezpiecznie zapłacić m.in. przez: BLIK, kartą Visa, kartą Mastercard, Apple Pay, Google Pay, błyskawicznym przelewem bankowym.
Można też wybrać metodę tradycyjnego przelewu (ikona czerwonego przekazu pocztowego z tytułem „Przelew tradycyjny”) – po wyborze tej opcji pojawi się odpowiedni numer konta do wysłania przelewu z Twojego banku.
Jeśli z jakiegoś powodu masz problem z płatnością, skontaktuj się z nami na sklep@alt.pl – na pewno pomożemy!
Jak mogę zwrócić książkę?
Nasze książki bardzo rzadko do nas wracają. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów. Dlatego jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij do nas w bezpieczny sposób nieuszkodzony towar na adres zwrotów i reklamacji:
Po otrzymaniu książki potwierdzimy otrzymanie przesyłki i przejdziemy do zwrotu pieniędzy za zakup. Dla przyspieszenia zwrotu warto napisać do nas o tej decyzji na sklep@alt.pl.
Czy po złożeniu zamówienia dostanę jakieś potwierdzenie?
W przypadku prawidłowo złożonego zamówienia, dostaniesz od nas wiadomość z potwierdzeniem. Później nastąpi czas przygotowania i spakowania Twojej paczki. Nie musisz nic już robić.
Pamiętamy o Tobie i robimy wszystko, aby książki jak najszybciej ruszyły w podróż do adresata! 🙂 W momencie, gdy trafi w ręce kuriera, aby odbyć prostą drogę do Ciebie, dostaniesz dodatkowego maila z numerem przesyłki do monitorowania. Wtedy możesz spokojnie śledzić drogę paczki.
Czasami nasze wiadomości trafiają do folderu z mailami niechcianymi lub z jakiegoś tajemniczego powodu się nie wyświetlają, ale nie ma problemu – wystarczy napisać do nas i chętnie pomożemy.
Jak długo trwa doręczenie paczki z książkami?
Zwykle książka powinna dotrzeć w Twe progi w ciągu 1 dnia roboczego od nadania paczki w magazynie. Zamówienia realizowane przez InPost (Paczkomat lub kurier) składane aż do 19:00 nadajemy jeszcze tego samego dnia. O trasie przesyłki będziemy informować na adres e-mail, który podasz w zamówieniu. Zauważ, że jest to czas samego dostarczenia przez kuriera, a nie całkowitej realizacji zamówienia. Więcej na ten temat można poczytać tutaj.
Do przesyłki nie była dołączona faktura! Kiedy ją otrzymam?
Faktury i dowody sprzedaży przesyłamy wyłącznie w formie elektronicznej, w momencie wysłania towaru lub w dniu przyjęcia płatności, a najpóźniej w czasie przewidzianym ustawą o VAT. Gdyby z jakiejś przyczyny faktura nie dotarła to prosimy o sprawdzenie folderu niechciane w poczcie elektronicznej lub kontakt z nami. Na pewno pomożemy!
Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
Mamy proste narzędzie, które wymaga wpisania numeru zamówienia i adresu e-mail podanego w zamówieniu – zwrotnie otrzymacie następujące informacje:
– kiedy zamówienie zostało złożone – jaki jest jego aktualny status – numer przewozowy paczki i link do śledzenia, jeżeli paczka została już przygotowana lub wysłana – książki jakie powinny znaleźć się w paczce.
„Oczekujące na płatność” = zamówienie oczekujące na opłacenie i tym samym nieprzygotowane jeszcze przez nas do wysyłki. Opłać zamówienie, aby mogło ruszyć w dalszą drogę.
„W trakcie realizacji” = poprawnie opłacone zamówienie lub poprawnie przyjęte zlecenie wysyłki za pobraniem. Już niedługo będziemy realizować to zamówienie.
„Gotowe do fakturowania” = poprawnie przyjęte zamówienie opłacone z góry, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Przy tym statusie faktura/rachunek do zamówienia powinien już zameldować się na Twoim mailu.
„Pakowane” = poprawnie przyjęte zamówienie, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Czas jego spakowania i wysyłki zależy od tego, czy zamówienie na tę książkę / te książki jest realizowane na bieżąco, oczekujemy na dodruk lub jest to zamówienie przedpremierowe z opóźnioną datą wysyłki. O datach wysyłek konkretnych tytułów informujemy na ich stronach internetowych. Zwykle zamówienie zostanie niezwłocznie spakowane i przekazane do dalszej realizacji.
„Spakowane, czeka na wysłanie” = poprawnie przyjęte zamówienie, zostało już spakowane i został mu przydzielony odpowiedni numer przesyłki. Za chwilę, zwykle jeszcze tego samego dnia roboczego, przesyłka zostanie przekazana do kuriera.
„Wysłane” = zamówienie już spakowane i przekazane w ręce kuriera. Towarzyszy mu numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić trasę przesyłki.
„W transporcie” = zamówienie jest w trakcie przewożenia przez firmę kurierską, jest wydane kurierowi do doręczenia lub umieszczenia w paczkomacie.
„Dostarczone” = zamówienie zostało szczęśliwie odebrane!
„Anulowane” = zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę lub gdy upłynął czas na dokonanie płatności.
„Zamówienie przedpremierowe – opłacone (lub pobranie)” = zamówienie na książkę, której nie mamy obecnie w magazynie, bo trwa jej przedsprzedaż lub dodruk. O planowej dacie realizacji takich zamówień informujemy na stronie zamawianej książki. W momencie, gdy wydrukowana książka przyjdzie do magazynu, zamówienie zmieni status na „Pakowane”.
„Zwrócone do nadawcy” = nieodebrana przesyłka wraca lub już wróciła do naszego magazynu.
„Ebook wysłany” = prawidłowo złożone zamówienie na ebooka. To znak, że na adres mailowy podany przy zamówieniu wysłaliśmy już odpowiednie pliki z dostępem.
Informacja o producencie i podmiocie odpowiedzialnym w UE (Alt.pl)
Nazwa podmiotu: Alt.pl sp. z o.o. Adres: Jana Czeczota 31, 02-607, Warszawa Email: sklep@alt.pl Telefon: +48 729 963 321 Kraj pochodzenia produktu: Polska
Nie znalazłem tu odpowiedzi na moje pytanie. Co mogę zrobić?
Zajrzyj do naszego F.A.Q. gdzie znajdziesz jeszcze więcej pytań i odpowiedzi. Jeśli to nie pomoże, zawsze możesz napisać do nas wiadomość na adres sklep@alt.pl, a na pewno pomożemy!