Zwroty

Zwroty

Jak mogę zwrócić książkę?

Nasze książki bardzo rzadko do nas wracają. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów. Dlatego jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument* masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij do nas w bezpieczny sposób nieuszkodzony towar na adres zwrotów i reklamacji: Alt.pl/InPost Fulfillment, Świerkowa 1AB, 05-850 Bronisze. Po otrzymaniu książki potwierdzimy otrzymanie przesyłki i przejdziemy do zwrotu pieniędzy za zakup. Dla przyspieszenia zwrotu warto napisać do nas o tej decyzji na sklep@alt.pl.

* konsument to osoba fizyczna zawierająca umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przesyłka została uszkodzona. Co mogę zrobić?

Prosimy o odmowę przyjęcia paczki lub spisanie protokołu uszkodzenia z kurierem/zgłoszenie uszkodzenie w punkcie odbioru w przypadku, gdy już z zewnątrz przesyłka wygląda na uszkodzoną. 

Jeśli mimo sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze, okazało się, że otrzymana książka jest uszkodzona? Zrób zdjęcia pokazujące uszkodzenia i zgłoś problem na adres sklep@alt.pl. Niezwłocznie zajmiemy się tą sprawą.

Gdzie mogę przeczytać szczegółowe zapisy o zwrotach i reklamacjach?

Najlepsze źródło tej wiedzy to nasz regulamin, szczególnie paragraf 4 i 5. Regulamin dostępny jest pod tym adresem. O prawach i obowiązkach konsumenta można poczytać także tutaj

Mam inne pytanie. Gdzie uzyskam na nie odpowiedź?

Napisz wiadomość na adres sklep@alt.pl, a na pewno pomożemy!