Zwroty

Zwroty

Jak mog臋 zwr贸ci膰 ksi膮偶k臋?

Nasze ksi膮偶ki bardzo rzadko do nas wracaj膮. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pe艂ni zadowoleni ze swoich zakup贸w. Dlatego je艣li co艣 nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument* masz prawo odst膮pi膰 od umowy w ci膮gu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wype艂nij聽o艣wiadczenie zawieraj膮ce imi臋, nazwisko i numer zam贸wienia, do艂膮cz je do zwracanej paczki聽oraz ode艣lij do nas w bezpieczny spos贸b nieuszkodzony towar na adres zwrot贸w i reklamacji:聽Alt.pl/InPost Fulfillment, 艢wierkowa 1AB, 05-850 Bronisze.聽Po otrzymaniu ksi膮偶ki potwierdzimy otrzymanie przesy艂ki i przejdziemy do zwrotu pieni臋dzy za zakup. Dla przyspieszenia zwrotu warto napisa膰 do nas o tej decyzji na聽sklep@alt.pl.

* konsument to osoba fizyczna zawieraj膮ca umow臋 niezwi膮zan膮 bezpo艣rednio z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮.

Przesy艂ka zosta艂a uszkodzona. Co mog臋 zrobi膰?

Prosimy o odmow臋 przyj臋cia paczki lub spisanie protoko艂u uszkodzenia z kurierem/zg艂oszenie uszkodzenie w punkcie odbioru w przypadku, gdy ju偶 z zewn膮trz przesy艂ka wygl膮da na uszkodzon膮. 

Je艣li mimo sprawdzenia stanu przesy艂ki przy odbiorze, okaza艂o si臋, 偶e otrzymana ksi膮偶ka jest uszkodzona? Zr贸b zdj臋cia pokazuj膮ce uszkodzenia i zg艂o艣 problem na adres sklep@alt.pl. Niezw艂ocznie zajmiemy si臋 t膮 spraw膮.

Gdzie mog臋 przeczyta膰 szczeg贸艂owe zapisy o zwrotach i reklamacjach?

Najlepsze 藕r贸d艂o tej wiedzy to nasz regulamin, szczeg贸lnie paragraf 4 i 5. Regulamin dost臋pny jest pod tym adresem. O prawach i obowi膮zkach konsumenta mo偶na poczyta膰 tak偶e tutaj

Mam inne pytanie. Gdzie uzyskam na nie odpowied藕?

Napisz wiadomo艣膰 na adres sklep@alt.pl, a na pewno pomo偶emy!