Poznaj historie, które dodadzą Ci odwagi do działania!

Przekraczaj własne granice i podejmuj wyzwania. Zainspiruj się historiami ludzi, którzy zmienili świat.

„Historia dla odważnych” Rafała Sadowskiego to pełna emocji opowieść o ludziach, którzy swoimi działaniami wpłynęli na losy świata. To książka o marzeniach, odwadze i wyborach, która zainspiruje również Ciebie.

Zanurz się w przeszłość i odkryj, jak historia może pomóc zmieniać przyszłość!

Trwa PRZEDSPRZEDAŻ. Kup teraz z DARMOWĄ DOSTAWĄ i autografem autora.

Planowany początek wysyłek: końcówka listopada 2024.

Dostępny także audiobook czytany przez Rafała, którego możesz wysłuchać już dziś!


  • Inspiracja do działania

  • Nowe spojrzenie na historię

  • Lekcje z przeszłości

Kup „Historia dla odważnych”
Kup książkę

Dlaczego warto sięgnąć po książkę „Historia dla odważnych. Wyzwania, decyzje i marzenia, które zmieniły bieg świata”?

  • Inspirujące historie: Książka przedstawia opowieści o ludziach, których marzenia, wyzwania i decyzje zmieniły bieg historii.
  • Odwaga w działaniu: Uczy, jak z odwagą podejmować decyzje i przekraczać własne granice, czerpiąc z przykładów postaci historycznych.
  • Żywe emocje: Każda opowieść pełna jest emocji, dzięki czemu historia staje się bliska i angażująca.
  • Historia ludzi z krwi i kości: Wielkie postacie historyczne ukazane są jako ludzie tacy jak my – z dylematami, wątpliwościami i słabościami, ale także z mocą do robienia rzeczy wielkich.
  • Praktyczne lekcje: Dzięki analizie wyborów i wyzwań z przeszłości książka dostarcza cennych wskazówek do podejmowania świadomych decyzji w życiu codziennym.
  • Wsparcie przewodnika po historii: Autor prowadzi czytelnika krok po kroku, dzieląc się swoimi przemyśleniami i emocjami. To ożywia narrację i pobudza do wyciągania własnych wniosków!

Zajrzyj do środka książki:

Spis treści „Historia dla odważnych. Wyzwania, decyzje i marzenia, które zmieniły bieg świata”:

CZĘŚĆ 1: Historia uczy nas, że czasem nie ma prostych wyborów

  • Prolog: Samotność nad Hiroszimą
  • Rozdział I: Upór
  • Rozdział II: Niespodzianka
  • Rozdział III: Alternatywa
  • Rozdział IV: Decyzja
  • Rozdział V: Dzień, który zmienił świat
  • Rozdział VI: Konsekwencje
  • Epilog: Wybór, który nadal uczy

CZĘŚĆ 2: Historia uczy nas, że droga na szczyt jest trudna, ale warto tam zmierzać

  • Prolog: Zdjęcie
  • Rozdział I: W poszukiwaniu swojego miejsca
  • Rozdział II: Exodus
  • Rozdział III: Spotkanie, które zmieniło wszystko
  • Rozdział IV: Cicha rewolucja
  • Rozdział V: Na oczach świata
  • Rozdział VI: Nowy Rozdział
  • Rozdział VII: Triumf dwóch kobiet
  • Epilog: Niezłomna

CZĘŚĆ 3: Historia uczy nas, by nie bać się marzyć

  • Prolog: Marzenia
  • Rozdział I: Skrzydła
  • Rozdział II: Łuk
  • Rozdział III: Ciemność
  • Rozdział IV: Mistrz
  • Rozdział V: Wizjoner
  • Rozdział VI: Owca, kogut i kaczka
  • Rozdział VII: Dziewięć dni
  • Rozdział VIII: Zabawka
  • Epilog: Lotnisko

  • Pewna przesyłka z InPost

  • Bezpieczne płatności

  • 14 dni na zwrot papierowej książki

  • 512

    stron

  • 3000

    egzemplarzy z autografem

  • 3

    inspirujące historie

Kup książkę

  • Książka „Historia dla odważnych”

    Wyzwania, decyzje i marzenia, które zmieniły bieg świata

    59,99 
    • książka w twardej oprawie 📖
    • DARMOWA DOSTAWA 🔥
    • egzemplarz z autografem autora ✍️
    • [Planowany początek wysyłek: końcówka listopada 2024]
    KUP KSIĄŻKĘ
  • Zestaw książka papierowa + audiobook

    Kup dla siebie i obdaruj książką lub audiobookiem kogoś bliskiego!

    89,99 
    • książka w twardej oprawie z autografem 📖
    • DARMOWA DOSTAWA na książkę🔥
    • audiobook czytany przez autora – Rafała Sadowskiego
    • dostęp do audiobooka w streamingu wysyłany na email 📧
    • [Planowany początek wysyłek: końcówka listopada 2024]
    KUP ZESTAW
  • Audiobook „Historia dla odważnych”

    Wyzwania, decyzje i marzenia, które zmieniły bieg świata

    59,99 
    • audiobook czytany przez autora – Rafała Sadowskiego
    • dostęp do treści w streamingu wysyłany na email 📧
    • audiobook dostępny od ręki 🎧
    KUP AUDIOBOOK

Jak wygląda dostęp do audiobooka w streamingu?

  • Audiobook dostępny w streamingu na platformie alt.tresci.online.
  • Korzystasz na smartfonie, komputerze lub tablecie bez instalowania aplikacji.
  • Wymagany dostęp do internetu (Wi-Fi lub mobilny), brak możliwości zapisu plików na urządzeniu lub pobrania plików w formacie MP3.
  • Link aktywacyjny i instrukcje obsługi wysyłamy e-mailem od razu po dokonaniu zakupu.
  • Masz dostęp do audiobooka bez ograniczeń czasowych.
  • Przeglądarka zapamiętuje miejsce, w którym przerwano odtwarzanie.
  • Możesz zmienić prędkość odtwarzania.

Więcej praktycznych informacji o audiobooku znajdziesz poniżej w sekcji ⬇️ FAQ ⬇️

Rafał Sadowski

Rafał Sadowski to pasjonat historii, który prowadzi popularny Podcast Historyczny. Zamiast zasypywać swoich słuchaczy datami, Rafał zabiera ich w emocjonujące podróże w przeszłość. Odkrywa nieznane historie pełne emocji, marzeń i wyzwań. Wierzy, że prawdziwe piękno historii tkwi w ludziach i wydarzeniach, które mogą inspirować nas także dzisiaj. Uwielbia yerba mate, bieganie oraz pierogi ruskie.

Często zadawane pytania (FAQ):

Kiedy nastąpi wysyłka książki Rafała Sadowskiego?

Dziękujemy za zainteresowanie naszą książką! Informujemy, że publikacja jest obecnie w trakcie druku. Planowane rozpoczęcie wysyłki gotowych egzemplarzy przewidujemy końcówkę listopada 2024 roku. Prosimy o cierpliwość i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć książkę jak najszybciej.

W jaki sposób uzyskam dostęp do audiobooka?

Audiobook jest dostępny w streamingu na platformie alt.tresci.online. To wygodne rozwiązanie, które pozwala korzystać z treści na dowolnym urządzeniu (smartfon, komputer, tablet) bez konieczności ściągania i wgrywania plików ani instalowania dodatkowych aplikacji.

Przy streamingu plików wymagany jest dostęp do internetu przez Wi-Fi lub internet mobilny. Nie da się zapisać plików w pamięci Twojego urządzenia.

Loginem do konta jest adres e-mail, który wpisujesz w koszyku zakupowym przy realizacji zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty automatycznie stworzymy Twoje konto, a na wskazany e-mail przyjdzie wiadomość z instrukcją obsługi oraz linkiem aktywacyjnym. Po jego kliknięciu ustawisz swoje hasło do konta i będziesz móc zacząć korzystanie z audiobooka.

Po zakupie i utworzeniu konta, możesz zaczynać korzystanie na https://alt.tresci.online/

Dostęp nie jest ograniczony czasowo.

Jak technicznie działa audiobook?

Audiobook dostępny tylko w formie streamingu. Z racji na wygodę użytkowania oraz dbaniu o wspieranie legalnej kultury, nie przewidujemy możliwości ściągania plików w formie MP3.  Przy streamingu plików wymagany jest dostęp do internetu przez Wi-Fi lub internet mobilny. Nie da się zapisać plików w pamięci Twojego urządzenia.

Można zmienić prędkość odtwarzania. Przeglądarka zapamiętuje, gdzie skończyło się odtwarzanie. Możesz zatem przerwać w dowolnym momencie i wrócisz do niego przy kolejnym uruchomieniu strony. Możesz nawet zmienić urządzenie (zacząć słuchać na telefonie, a kontynuować na komputerze), a Twoje konto zapamięta ostatnio odtwarzany rozdział i miejsce, w którym zakończyło się słuchanie.

Możesz być zalogowana/zalogowany na jednym urządzeniu jednocześnie. W przypadku zalogowania na nowym urządzeniu, automatycznie wylogujemy Cię z poprzedniego sprzętu.

Do audiobooka nie dosyłamy żadnego dodatkowego tekstu lub transkrypcji.

Czy mogę dokonać zwrotu audiobooka?

Nie, treści lub usług cyfrowych nie można zwracać.

W koszyku zakupowym znajduje się obowiązkowe pole, które trzeba zaznaczyć, aby zrealizować zakup o treści: „Proszę o udostępnienie zakupionej treści cyfrowej / usługi cyfrowej (niedostarczanej na nośniku materialnym) przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od umowy. Zgadzam się na utratę prawa do odstąpienia od umowy i zwrotu treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.”

Jak mogę zwrócić książkę?

Nasze książki bardzo rzadko do nas wracają. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów. Dlatego jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij do nas w bezpieczny sposób nieuszkodzony towar na adres zwrotów i reklamacji: 

Alt.pl/InPost Fulfillment,
Świerkowa 1AB,
05-850 Bronisze

Po otrzymaniu książki potwierdzimy otrzymanie przesyłki i przejdziemy do zwrotu pieniędzy za zakup. Dla przyspieszenia zwrotu warto napisać do nas o tej decyzji na sklep@alt.pl.

Więcej na ten temat można poczytać tutaj.

Czy mogę kupić książkę Rafała Sadowskiego z autografem?

Tak, w pierwszych 3000 egzemplarzy książki znajdzie się własnoręczny podpis autora. Informacje o dostępności książek z autografem będą na bieżąco aktualizowane na stronie sprzedażowej książki, dlatego zachęcamy do regularnego sprawdzania oferty.

Czy możliwa jest wysyłka książek za granicę?

Tak! W tym momencie realizujemy wysyłki zagraniczne do krajów Unii Europejskiej (z wyjątkiem Cypru i Malty).

Wysyłamy do krajów ze stref:

  • UE 1: Czechy, Litwa, Niemcy, Słowacja, Łotwa
  • UE 2: Austria, Belgia, Estonia, Holandia, Luksemburg, Słowenia, Węgry
  • UE 3: Cypr, Bułgaria, Chorwacja, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Włochy.

Wysyłki zagraniczne realizujemy tylko z opcją bezpiecznych płatności Przelewy24. Najwygodniej zapłacić kartą, Apple/Google Pay lub odnaleźć numer konta do wpłaty z konta zagranicznego.

Jak zamówić poza kraje Unii Europejskiej?

Rozwiązanie, które nieźle się tu sprawdza to złożenie i opłacenie zamówienia za pośrednictwem osoby mieszkającej w Polsce, np. członka rodziny lub przyjaciela. Wówczas sprawnie dostarczymy książkę temu zaufanemu pośrednikowi. Przesyłkę można wtedy odebrać podczas najbliższej wizyty lub poprosić o pomoc w przekazaniu na dowolny adres.

Czy mogę zapłacić za książki przy odbiorze przesyłki?

Jasne! Wystarczy wybrać opcję „Płatność przy odbiorze (za pobraniem)” podczas finalizowania zakupu. Kosztuje to dodatkowe 2,99 zł do ceny zamówienia.

Pamiętaj jednak, że niektóre książki oraz wszystkie ebooki są wyłączone z możliwości zakupu przy odbiorze. W takim przypadku podczas składania zamówienia po prostu nie pojawi się opcja wyboru przesyłki za pobraniem.

Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem na konto albo kartą płatniczą?

Tak. Przyjmujemy wpłaty przez system szybkich płatności Przelewy24.

W ramach tego systemu można szybko i bezpiecznie zapłacić m.in. przez: BLIK, kartą Visa, kartą Mastercard, Apple Pay, Google Pay, błyskawicznym przelewem bankowym.

Można też wybrać metodę tradycyjnego przelewu (ikona czerwonego przekazu pocztowego z tytułem „Przelew tradycyjny”) – po wyborze tej opcji pojawi się odpowiedni numer konta do wysłania przelewu z Twojego banku.

Jeśli z jakiegoś powodu masz problem z płatnością, skontaktuj się z nami na sklep@alt.pl – na pewno pomożemy! 

Czy będzie dostępny ebook tej książki?

Tak, ebook będzie dostępny w późniejszym terminie. O dokładnej dacie jego premiery oraz dostępności będziemy informować na stronie sprzedażowej książki, dlatego zachęcamy do śledzenia aktualizacji.

Czy po złożeniu zamówienia dostanę jakieś potwierdzenie?

W przypadku prawidłowo złożonego zamówienia, dostaniesz od nas wiadomość z potwierdzeniem. Później nastąpi czas przygotowania i spakowania Twojej paczki. Nie musisz nic już robić.

Pamiętamy o Tobie i robimy wszystko, aby książki jak najszybciej ruszyły w podróż do adresata! 🙂 W momencie, gdy trafi w ręce kuriera, aby odbyć prostą drogę do Ciebie, dostaniesz dodatkowego maila z numerem przesyłki do monitorowania. Wtedy możesz spokojnie śledzić drogę paczki.

Czasami nasze wiadomości trafiają do folderu z mailami niechcianymi lub z jakiegoś tajemniczego powodu się nie wyświetlają, ale nie ma problemu – wystarczy napisać do nas i chętnie pomożemy.

Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

Mamy proste narzędzie, które wymaga wpisania numeru zamówienia i adresu e-mail podanego w zamówieniu – zwrotnie otrzymacie następujące informacje:

– kiedy zamówienie zostało złożone
– jaki jest jego aktualny status
– numer przewozowy paczki i link do śledzenia, jeżeli paczka została już przygotowana lub wysłana
– książki jakie powinny znaleźć się w paczce.

Z narzędzia można skorzystać pod tym adresem: https://alt.pl/status/

Wpisz numer swojego zamówienia + adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Następnie naciśnij przycisk „Sprawdź status” i dowiesz się na jakim etapie znajduje się to zamówienie. (Skąd wziąć numer zamówienia? To ten numer z maila potwierdzającego zamówienie, np. 493215)

Szczegółowe wyjaśnienie statusów:

  • „Oczekujące na płatność” = zamówienie oczekujące na opłacenie i tym samym nieprzygotowane jeszcze przez nas do wysyłki. Opłać zamówienie, aby mogło ruszyć w dalszą drogę.
  • „W trakcie realizacji” = poprawnie opłacone zamówienie lub poprawnie przyjęte zlecenie wysyłki za pobraniem. Już niedługo będziemy realizować to zamówienie.
  • „Gotowe do fakturowania” = poprawnie przyjęte zamówienie opłacone z góry, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Przy tym statusie faktura/rachunek do zamówienia powinien już zameldować się na Twoim mailu. 
  • „Pakowane” = poprawnie przyjęte zamówienie, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Czas jego spakowania i wysyłki zależy od tego, czy zamówienie na tę książkę / te książki jest realizowane na bieżąco, oczekujemy na dodruk lub jest to zamówienie przedpremierowe z opóźnioną datą wysyłki. O datach wysyłek konkretnych tytułów informujemy na ich stronach internetowych. Zwykle zamówienie zostanie niezwłocznie spakowane i przekazane do dalszej realizacji.
  • „Spakowane, czeka na wysłanie” = poprawnie przyjęte zamówienie, zostało już spakowane i został mu przydzielony odpowiedni numer przesyłki. Za chwilę, zwykle jeszcze tego samego dnia roboczego, przesyłka zostanie przekazana do kuriera.
  • „Wysłane” = zamówienie już spakowane i przekazane w ręce kuriera. Towarzyszy mu numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić trasę przesyłki.
  • „W transporcie” = zamówienie jest w trakcie przewożenia przez firmę kurierską, jest wydane kurierowi do doręczenia lub umieszczenia w paczkomacie.
  • „Dostarczone” = zamówienie zostało szczęśliwie odebrane!
  • „Anulowane” = zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę lub gdy upłynął czas na dokonanie płatności. 
  • „Zamówienie przedpremierowe – opłacone (lub pobranie)” = zamówienie na książkę, której nie mamy obecnie w magazynie, bo trwa jej przedsprzedaż lub dodruk. O planowej dacie realizacji takich zamówień informujemy na stronie zamawianej książki. W momencie, gdy wydrukowana książka przyjdzie do magazynu, zamówienie zmieni status na „Pakowane”.
  • „Zwrócone do nadawcy” = nieodebrana przesyłka wraca lub już wróciła do naszego magazynu.
  • „Ebook wysłany” = prawidłowo złożone zamówienie na ebooka. To znak, że na adres mailowy podany przy zamówieniu wysłaliśmy już odpowiednie pliki z dostępem.

Jak długo trwa doręczenie paczki z książkami?

Zwykle książka powinna dotrzeć w Twe progi w ciągu 1 dnia roboczego od nadania paczki w magazynie. Zamówienia realizowane przez InPost (Paczkomat lub kurier) składane aż do 19:00 nadajemy jeszcze tego samego dnia. O trasie przesyłki będziemy informować na adres e-mail, który podasz w zamówieniu. Zauważ, że jest to czas samego dostarczenia przez kuriera, a nie całkowitej realizacji zamówienia. Więcej na ten temat można poczytać tutaj.

Do przesyłki nie była dołączona faktura! Kiedy ją otrzymam?

Faktury i dowody sprzedaży przesyłamy wyłącznie w formie elektronicznej, w momencie wysłania towaru lub w dniu przyjęcia płatności, a najpóźniej w czasie przewidzianym ustawą o VAT. Gdyby z jakiejś przyczyny faktura nie dotarła to prosimy o sprawdzenie folderu niechciane w poczcie elektronicznej lub kontakt z nami. Na pewno pomożemy!

Czy mogę prosić o specjalną dedykację od autora?

Realizowalibyśmy takie wyjątkowe prośby z dziką przyjemnością, ale jest to fizycznie niemożliwie.

Nie znalazłem tu odpowiedzi na moje pytanie. Co mogę zrobić?

Zajrzyj do naszego F.A.Q. gdzie znajdziesz jeszcze więcej pytań i odpowiedzi. Jeśli to nie pomoże, zawsze możesz napisać do nas wiadomość na adres sklep@alt.pl, a na pewno pomożemy!

Wiarygodne opinie o sklepie Alt.pl

Poniższe opinie pochodzą z serwisu Opineo.pl. Zebrane są po transakcjach od Klientów, którzy faktycznie skorzystali z naszych usług.