Następny – Katarzyna Woźniak

NASTĘPNY! Czy kiedykolwiek podczas cierpliwego czekania w kolejce do lekarza przeszło Ci przez myśl, jak wyglądają realia osoby po drugiej stronie biurka?

Młodzi lekarze są na co dzień przygniatani przez stereotypy skutkujące nieufnością pacjentów. Muszą walczyć nie tylko z naszymi chorobami, ale także z własnymi demonami, wątpliwościami. A przede wszystkim z systemem, który często stawia na pierwszym miejscu procedury zamiast człowieka.

Lekarze są świadkami niezliczonych przypadków, niezwykłych historii i zdarzeń, ale nie mają prawa wprost dzielić się swoimi autentycznymi doświadczeniami. Mówienie o nich otwarcie grozi konsekwencjami. 

Katarzyna Woźniak w swoim zbiorze fikcyjnych opowiadań łączy lekarzy i pacjentów w jednym, skomplikowanym świecie ochrony zdrowia. Ile w nich inspiracji wydarzeniami, które mogły się zdarzyć? Cóż, to pozostawiamy Twojej ocenie.

Zanurz się w opowieściach o pasji i poświęceniu, ale też biurokracji, presji i niełatwych wyborach. 


  • Fikcyjne opowiadania o lekarzach

  • Historie, które zapadają w pamięć

  • System z dwóch perspektyw

Kup „Następny. Kim jest człowiek, który Cię leczy?”
Kup książkę

Dlaczego warto przeczytać „Następny. Kim jest człowiek, który Cię leczy?”?

  • Młodzi lekarze wciąż często nie mają w Polsce wystarczającego autorytetu. Słyszą: „Nie będzie się na mnie uczył”. A to nie zawsze ma sen
  • Autorka jest doświadczoną lekarką, która sama widziała bardzo dużo. I to na pierwszej linii frontu, pracując jako lekarz rodzinny.
  • Lekarze nie mają prawa mówić wprost o swoich doświadczeniach.
  • Stąd Autorka pisze fikcyjne opowiadania. Wszelka zbieżność osób, nazwisk i wydarzeń związanych z zawodem jest przypadkowa. Prezentowane w książce wydarzenia, bohaterowie i miejsca mają charakter fikcyjny.
  • Na ile opowiadania są inspirowane prawdą? To już pytanie do Ciebie!
  • Książka pozwoli Ci być bardziej wyrozumiałym dla sytuacji lekarza, który w systemie często ma równie przechlapane co pacjent.
  • Zobacz jak mogą wyglądać kulisy pracy lekarskiej.
  • Wiedz więcej. Im więcej na ten temat mówimy, tym większa szansa na sensowne zmiany!

Zajrzyj do środka książki:

Spis treści „Następny. Kim jest człowiek, który Cię leczy?”:

  • Wstęp
  • To już?
  • SMS
  • Dzień drugi
  • Przychodnia
  • Kawa i pączki
  • Groźba
  • Medycyna czekania
  • Prawo serii
  • Koszmar interny
  • Depresja
  • Ośmiornica
  • Dobry nauczyciel
  • Najbardziej cierpliwy lekarz
  • Lekarz pacjentem
  • Chora chirurgia
  • Zły nauczyciel
  • Spod rynny w ściek
  • Czas i chęci
  • Mesjasz
  • Pasożyty
  • Ostatni dzień w szpitalu
  • Wyniki
  • Pierwsza przychodnia
  • Decyzja
  • Kartka wystarczy
  • Ostatni dzień
  • Mój błąd
  • Covid
  • Mail
  • Od autorki


  • 296

    stron

  • 31

    rodziałów

Kup książkę

  • Książka „Następny”

    Kim jest człowiek, który Cię leczy?

    49,99 
    • książka w twardej oprawie 📖
    • tania wysyłka (od +9,99 zł)
    • błyskawiczna wysyłka z InPost 🚚
    KUP KSIĄŻKĘ
  • Ebook „Następny”

    Kim jest człowiek, który Cię leczy?

    49,99 
    • Ebook w formacie EPUB (czytniki, telefon, komputer)
    • Ebook w formacie MOBI (dla Amazon Kindle)
    • Natychmiastowa dostawa na Twój email
    KUP EBOOK

  • Ekspresowa przesyłka InPost

  • Bezpieczne płatności

  • Czas na zwrot 14 dni

Katarzyna Woźniak

Lekarka i mama dwóch chłopców. Twórczyni bloga i kanału na YouTubie „Mama i stetoskop”. W swoich mediach społecznościowych opowiada o zdrowiu, medycynie, życiu lekarza i łączeniu pracy z byciem mamą. Założycielka platformy „Zapytaj Lekarza”, która umożliwia konsultacje lekarskie online. CEO biżuteryjnej marki Katie’s.

Często zadawane pytania (FAQ):

Kiedy nastąpi wysyłka książki Katarzyny Woźniak?

Wysyłka książki „Następny” jest realizowana na bieżąco.

Czy ta książka jest oparta na faktach?

Prezentowane w książce wydarzenia, bohaterowie i miejsca mają charakter fikcyjny. Wszelka zbieżność osób i nazwisk jest przypadkowa.

Czy mogę kupić książkę Katarzyny Woźniak z autografem?

W pierwszych 2000 sprzedanych książek znajdzie się własnoręczny podpis Kasi.

Cała pula egzemplarzy z autografem Kasi została wyczerpana w sobotę 14.10.2023 około godziny 14:57. Dlatego opcja zakupu książki z podpisem Autorki jest już niedostępna.

Czy będzie dostępny ebook książki Katarzyny Woźniak?

Tak, ebook jest dostępny w formacie EPUB i MOBI. Można go więc wygodnie czytać na czytniku ebooków, Kindle, telefonie, tablecie lub komputerze.

Dodaj do koszyka ebooka książki „Następny” klikając w ten link: https://alt.pl/zamowienie/?add-to-cart=2095178

Czy mogę kupić książkę Katarzyny Woźniak w księgarniach?

Nie! Tej książki nie można znaleźć w księgarniach lub salonach sprzedaży. Dostępne są tylko w Internecie, na stronach naszego wydawnictwa. Czyli dokładnie tu, gdzie jesteś! 🙂

Czy możliwa jest wysyłka książek za granicę?

Tak! W tym momencie realizujemy wysyłki zagraniczne do krajów Unii Europejskiej (z wyjątkiem Cypru i Malty).

Wysyłamy do krajów ze stref:

  • UE 1: Czechy, Litwa, Niemcy, Słowacja, Łotwa
  • UE 2: Austria, Belgia, Estonia, Holandia, Luksemburg, Słowenia, Węgry
  • UE 3: Cypr, Bułgaria, Chorwacja, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Włochy.

Wysyłki zagraniczne realizujemy tylko z opcją bezpiecznych płatności Przelewy24. Najwygodniej zapłacić kartą, Apple/Google Pay lub odnaleźć numer konta do wpłaty z konta zagranicznego.

Jak zamówić poza kraje Unii Europejskiej?

Rozwiązanie, które nieźle się tu sprawdza to złożenie i opłacenie zamówienia za pośrednictwem osoby mieszkającej w Polsce, np. członka rodziny lub przyjaciela. Wówczas sprawnie dostarczymy książkę temu zaufanemu pośrednikowi. Przesyłkę można wtedy odebrać podczas najbliższej wizyty lub poprosić o pomoc w przekazaniu na dowolny adres.

Czy mogę zapłacić za książki przy odbiorze przesyłki?

Jasne! Wystarczy wybrać opcję „Płatność przy odbiorze (za pobraniem)” podczas finalizowania zakupu. Kosztuje to dodatkowe 2,99 zł do ceny zamówienia.

Pamiętaj jednak, że niektóre książki oraz wszystkie ebooki są wyłączone z możliwości zakupu przy odbiorze. W takim przypadku podczas składania zamówienia po prostu nie pojawi się opcja wyboru przesyłki za pobraniem.

Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem na konto albo kartą płatniczą?

Tak. Przyjmujemy wpłaty przez system szybkich płatności Przelewy24.

W ramach tego systemu można szybko i bezpiecznie zapłacić m.in. przez: BLIK, kartą Visa, kartą Mastercard, Apple Pay, Google Pay, błyskawicznym przelewem bankowym.

Można też wybrać metodę tradycyjnego przelewu (ikona czerwonego przekazu pocztowego z tytułem „Przelew tradycyjny”) – po wyborze tej opcji pojawi się odpowiedni numer konta do wysłania przelewu z Twojego banku.

Jeśli z jakiegoś powodu masz problem z płatnością, skontaktuj się z nami na sklep@alt.pl – na pewno pomożemy! 

Jak mogę zwrócić książkę?

Nasze książki bardzo rzadko do nas wracają. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów. Dlatego jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij do nas w bezpieczny sposób nieuszkodzony towar na adres zwrotów i reklamacji: 

Alt.pl/InPost Fulfillment,
Świerkowa 1AB,
05-850 Bronisze

Po otrzymaniu książki potwierdzimy otrzymanie przesyłki i przejdziemy do zwrotu pieniędzy za zakup. Dla przyspieszenia zwrotu warto napisać do nas o tej decyzji na sklep@alt.pl.

Więcej na ten temat można poczytać tutaj.

Czy planujecie obniżki cen?

Nie. Ceny książek naszego wydawnictwa Alt.pl i imprintu Altbuch są stałe. Nie ma na nie promocji. Okazjonalnie można znaleźć u nas rabat w postaci darmowej dostawy na książkę. Dlatego też nie warto zwlekać z zakupami.

Czy po złożeniu zamówienia dostanę jakieś potwierdzenie?

W przypadku prawidłowo złożonego zamówienia, dostaniesz od nas wiadomość z potwierdzeniem. Później nastąpi czas przygotowania i spakowania Twojej paczki. Nie musisz nic już robić.

Pamiętamy o Tobie i robimy wszystko, aby książki jak najszybciej ruszyły w podróż do adresata! 🙂 W momencie, gdy trafi w ręce kuriera, aby odbyć prostą drogę do Ciebie, dostaniesz dodatkowego maila z numerem przesyłki do monitorowania. Wtedy możesz spokojnie śledzić drogę paczki.

Czasami nasze wiadomości trafiają do folderu z mailami niechcianymi lub z jakiegoś tajemniczego powodu się nie wyświetlają, ale nie ma problemu – wystarczy napisać do nas i chętnie pomożemy.

Jak długo trwa doręczenie paczki z książkami?

Zwykle książka powinna dotrzeć w Twe progi w ciągu 1 dnia roboczego od nadania paczki w magazynie. Zamówienia realizowane przez InPost (Paczkomat lub kurier) składane aż do 19:00 nadajemy jeszcze tego samego dnia. O trasie przesyłki będziemy informować na adres e-mail, który podasz w zamówieniu. Zauważ, że jest to czas samego dostarczenia przez kuriera, a nie całkowitej realizacji zamówienia. Więcej na ten temat można poczytać tutaj.

Do przesyłki nie była dołączona faktura! Kiedy ją otrzymam?

Faktury i dowody sprzedaży przesyłamy wyłącznie w formie elektronicznej, w momencie wysłania towaru lub w dniu przyjęcia płatności, a najpóźniej w czasie przewidzianym ustawą o VAT. Gdyby z jakiejś przyczyny faktura nie dotarła to prosimy o sprawdzenie folderu niechciane w poczcie elektronicznej lub kontakt z nami. Na pewno pomożemy!

Czy mogę prosić o specjalną dedykację od autora?

Realizowalibyśmy takie wyjątkowe prośby z dziką przyjemnością, ale jest to fizycznie niemożliwie.

Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

Mamy proste narzędzie, które wymaga wpisania numeru zamówienia i adresu e-mail podanego w zamówieniu – zwrotnie otrzymacie następujące informacje:

– kiedy zamówienie zostało złożone
– jaki jest jego aktualny status
– numer przewozowy paczki i link do śledzenia, jeżeli paczka została już przygotowana lub wysłana
– książki jakie powinny znaleźć się w paczce.

Z narzędzia można skorzystać pod tym adresem: https://alt.pl/status/

Wpisz numer swojego zamówienia + adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Następnie naciśnij przycisk „Sprawdź status” i dowiesz się na jakim etapie znajduje się to zamówienie. (Skąd wziąć numer zamówienia? To ten numer z maila potwierdzającego zamówienie, np. 493215)

Szczegółowe wyjaśnienie statusów:

  • „Oczekujące na płatność” = zamówienie oczekujące na opłacenie i tym samym nieprzygotowane jeszcze przez nas do wysyłki. Opłać zamówienie, aby mogło ruszyć w dalszą drogę.
  • „W trakcie realizacji” = poprawnie opłacone zamówienie lub poprawnie przyjęte zlecenie wysyłki za pobraniem. Już niedługo będziemy realizować to zamówienie.
  • „Gotowe do fakturowania” = poprawnie przyjęte zamówienie opłacone z góry, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Przy tym statusie faktura/rachunek do zamówienia powinien już zameldować się na Twoim mailu. 
  • „Pakowane” = poprawnie przyjęte zamówienie, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Czas jego spakowania i wysyłki zależy od tego, czy zamówienie na tę książkę / te książki jest realizowane na bieżąco, oczekujemy na dodruk lub jest to zamówienie przedpremierowe z opóźnioną datą wysyłki. O datach wysyłek konkretnych tytułów informujemy na ich stronach internetowych. Zwykle zamówienie zostanie niezwłocznie spakowane i przekazane do dalszej realizacji.
  • „Spakowane, czeka na wysłanie” = poprawnie przyjęte zamówienie, zostało już spakowane i został mu przydzielony odpowiedni numer przesyłki. Za chwilę, zwykle jeszcze tego samego dnia roboczego, przesyłka zostanie przekazana do kuriera.
  • „Wysłane” = zamówienie już spakowane i przekazane w ręce kuriera. Towarzyszy mu numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić trasę przesyłki.
  • „W transporcie” = zamówienie jest w trakcie przewożenia przez firmę kurierską, jest wydane kurierowi do doręczenia lub umieszczenia w paczkomacie.
  • „Dostarczone” = zamówienie zostało szczęśliwie odebrane!
  • „Anulowane” = zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę lub gdy upłynął czas na dokonanie płatności. 
  • „Zamówienie przedpremierowe – opłacone (lub pobranie)” = zamówienie na książkę, której nie mamy obecnie w magazynie, bo trwa jej przedsprzedaż lub dodruk. O planowej dacie realizacji takich zamówień informujemy na stronie zamawianej książki. W momencie, gdy wydrukowana książka przyjdzie do magazynu, zamówienie zmieni status na „Pakowane”.
  • „Zwrócone do nadawcy” = nieodebrana przesyłka wraca lub już wróciła do naszego magazynu.
  • „Ebook wysłany” = prawidłowo złożone zamówienie na ebooka. To znak, że na adres mailowy podany przy zamówieniu wysłaliśmy już odpowiednie pliki z dostępem.

Nie znalazłem tu odpowiedzi na moje pytanie. Co mogę zrobić?

Zajrzyj do naszego F.A.Q. gdzie znajdziesz jeszcze więcej pytań i odpowiedzi. Jeśli to nie pomoże, zawsze możesz napisać do nas wiadomość na adres sklep@alt.pl, a na pewno pomożemy!

Wiarygodne opinie o sklepie Alt.pl

Poniższe opinie pochodzą z serwisu Opineo.pl. Zebrane są po transakcjach od Klientów, którzy faktycznie skorzystali z naszych usług.