Przenieś się w czasie do chwil, gdy każda nowa gra była magiczną przygodą! 🕹️✨
„Zagrajmy jeszcze raz” to podróż pełna emocji i nostalgii, która przypomni Ci, dlaczego kochasz gry wideo.
Wróć do lat 90. i początku XXl wieku. Odkryj opowieści o pierwszych komputerach, kultowych konsolach i wspomnieniach, które łączą pokolenia graczy w Polsce.
Dla kogo jest książka „Zagrajmy jeszcze raz. O złotej epoce gamingu w Polsce”?
Jeśli gry wideo są ważną częścią Twojego życia, ta książka jest dla Ciebie! W szczególności, gdy widzisz się w jednej z tych grup:
Gracze lat 90. i początku XXI wieku – osoby, które dorastały w czasach Pegasusa, Commodore, Amigi, czy pierwszego PlayStation i pamiętają eksplozję popularności gier wideo w Polsce, z pewnością odnajdą tu swoje wspomnienia i emocje z tamtych lat.
Typy nostalgiczne – książka idealnie trafi do tych, którzy chcą wrócić do beztroskich lat dzieciństwa i młodości, przypomnieć sobie ulubione gry.
Gracze nieco młodszych pokoleń – zwłaszcza ci, którzy chcą lepiej zrozumieć, jak rozwijała się branża oraz gaming w Polsce.
Fani technologii i sprzętów gier – książka dostarcza informacji o unikalnym okresie, w którym technologie z różnych dekad współistniały, tworząc unikalny polski krajobraz gamingowy.
Osoby szukające prezentudla fana gier – książka jest pełna kolorowych grafik i autorskich zdjęć, więc będzie świetnym pomysłem na prezent dla każdego miłośnika gier wideo.
Społeczność arhn.eu – fani kanału, którzy chcą dowiedzieć się więcej o fascynacjach Dark Archona i wesprzeć rozwój Arhn.eu.
Więcej o idei stojącej za „Zagrajmy jeszcze raz. O złotej epoce gamingu w Polsce”:
Gry wideo to bilet do świata wspomnień. Pamiętasz tę ekscytację, która buzowała w tobie po odpaleniu komputera lub konsoli? Takie chwile na zawsze zapisują się w głowie. Dla wielu z nas to właśnie wtedy narodziła się miłość do gier. Nostalgia level 1000.
W Polsce na przełomie wieków działa się magia. Do naszej szarej rzeczywistości zaczęły przenikać zachodnie cuda techniki. Gry stały się oknem na nowoczesny świat, a także wspólnym językiem, jakim posługiwaliśmy się, tworząc społeczności fanów gamingu.
Ta książka to powrót do tych momentów, pełnych emocji i przeżyć, które definiowały nasze dzieciństwo. To opowieść o tym, jak gry wideo kształtowały całe pokolenie dorastające w latach 90. i na początku XXI stulecia.
Entuzjasta technologii i gier wideo, zarówno tych nowoczesnych, jak i klasycznych. Dumny posiadacz imponującej kolekcji retro gadżetów, gier i wszelkiego rodzaju wihajstrów. Programista, tłumacz, muzyk, a przy okazji chodząca encyklopedia wiedzy o grach.
Zdecydowanie ceni sobie krindżowe opisy. Od 2010 roku prowadzi serwis arhn.eu, a jego kanał na YouTube, Arhn.eu, zgromadził już ponad 360 tys. subskrybentów.
Czy mogę kupić książkę Arka Kamińskiego z autografem?
Tak, w pierwszych 7000 egzemplarzy książki znajdzie się własnoręczny podpis autora. Informacje o dostępności książek z autografem będą na bieżąco aktualizowane na stronie sprzedażowej książki, dlatego zachęcamy do regularnego sprawdzania oferty.
Pierwotnie planowaliśmy udostępnić 3000 książek z autografem, ale książki zaczęły wyprzedawać się w tak dużym tempie, że postanowiliśmy zwiększyć pulę, aby dać szansę zainteresowanym egzemplarzem z podpisem Arka, którzy nie mogli zamówić swojego egzemplarza wkrótce po starcie sprzedaży. W końcu to nie PlayStation 5 Pro w wersji na 30 urodziny PlayStation, aby nakład rozszedł się w mgnieniu oka!
Kiedy nastąpi wysyłka książki Arka Kamińskiego?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą książką! Informujemy, że publikacja jest obecnie w trakcie druku. Planowane rozpoczęcie wysyłki gotowych egzemplarzy przewidujemy na połowę listopada 2024 roku. Prosimy o cierpliwość i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć książkę jak najszybciej.
Czy będzie dostępny ebook tej książki?
Tak, ebook będzie dostępny w późniejszym terminie. O dokładnej dacie jego premiery oraz dostępności będziemy informować na stronie sprzedażowej książki, dlatego zachęcamy do śledzenia aktualizacji.
Czy będzie audiobook książki Arka Kamińskiego?
Planujemy wydanie audiobooka książki Zagrajmy jeszcze raz. Będzie czytany, oczywiście, przez autora. O jego dostępności będziemy informować na tej stronie.
Czy mogę kupić tę książkę w księgarniach?
Tej książki nie ma w księgarniach. Możesz ją dostać w Internecie. Najtaniej prosto od wydawcy, czyli w miejscu, gdzie właśnie się znajdujesz! 🙂
Czy możliwa jest wysyłka książek za granicę?
Tak! W tym momencie realizujemy wysyłki zagraniczne do krajów Unii Europejskiej (z wyjątkiem Cypru i Malty).
Wysyłki zagraniczne realizujemy tylko z opcją bezpiecznych płatności Przelewy24. Najwygodniej zapłacić kartą, Apple/Google Pay lub odnaleźć numer konta do wpłaty z konta zagranicznego.
Jak zamówić poza kraje Unii Europejskiej?
Rozwiązanie, które nieźle się tu sprawdza to złożenie i opłacenie zamówienia za pośrednictwem osoby mieszkającej w Polsce, np. członka rodziny lub przyjaciela. Wówczas sprawnie dostarczymy książkę temu zaufanemu pośrednikowi. Przesyłkę można wtedy odebrać podczas najbliższej wizyty lub poprosić o pomoc w przekazaniu na dowolny adres.
Czy mogę zapłacić za książki przy odbiorze przesyłki?
Jasne! Wystarczy wybrać opcję „Płatność przy odbiorze (za pobraniem)” podczas finalizowania zakupu. Kosztuje to dodatkowe 2,99 zł do ceny zamówienia.
Pamiętaj jednak, że niektóre książki oraz wszystkie ebooki są wyłączone z możliwości zakupu przy odbiorze. W takim przypadku podczas składania zamówienia po prostu nie pojawi się opcja wyboru przesyłki za pobraniem.
Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem na konto albo kartą płatniczą?
Tak. Przyjmujemy wpłaty przez system szybkich płatności Przelewy24.
W ramach tego systemu można szybko i bezpiecznie zapłacić m.in. przez: BLIK, kartą Visa, kartą Mastercard, Apple Pay, Google Pay, błyskawicznym przelewem bankowym.
Można też wybrać metodę tradycyjnego przelewu (ikona czerwonego przekazu pocztowego z tytułem „Przelew tradycyjny”) – po wyborze tej opcji pojawi się odpowiedni numer konta do wysłania przelewu z Twojego banku.
Jeśli z jakiegoś powodu masz problem z płatnością, skontaktuj się z nami na sklep@alt.pl – na pewno pomożemy!
Jak mogę zwrócić książkę?
Nasze książki bardzo rzadko do nas wracają. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów. Dlatego jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij do nas w bezpieczny sposób nieuszkodzony towar na adres zwrotów i reklamacji:
Po otrzymaniu książki potwierdzimy otrzymanie przesyłki i przejdziemy do zwrotu pieniędzy za zakup. Dla przyspieszenia zwrotu warto napisać do nas o tej decyzji na sklep@alt.pl.
Czy po złożeniu zamówienia dostanę jakieś potwierdzenie?
W przypadku prawidłowo złożonego zamówienia, dostaniesz od nas wiadomość z potwierdzeniem. Później nastąpi czas przygotowania i spakowania Twojej paczki. Nie musisz nic już robić.
Pamiętamy o Tobie i robimy wszystko, aby książki jak najszybciej ruszyły w podróż do adresata! 🙂 W momencie, gdy trafi w ręce kuriera, aby odbyć prostą drogę do Ciebie, dostaniesz dodatkowego maila z numerem przesyłki do monitorowania. Wtedy możesz spokojnie śledzić drogę paczki.
Czasami nasze wiadomości trafiają do folderu z mailami niechcianymi lub z jakiegoś tajemniczego powodu się nie wyświetlają, ale nie ma problemu – wystarczy napisać do nas i chętnie pomożemy.
Jak długo trwa doręczenie paczki z książkami?
Zwykle książka powinna dotrzeć w Twe progi w ciągu 1 dnia roboczego od nadania paczki w magazynie. Zamówienia realizowane przez InPost (Paczkomat lub kurier) składane aż do 19:00 nadajemy jeszcze tego samego dnia. O trasie przesyłki będziemy informować na adres e-mail, który podasz w zamówieniu. Zauważ, że jest to czas samego dostarczenia przez kuriera, a nie całkowitej realizacji zamówienia. Więcej na ten temat można poczytać tutaj.
Do przesyłki nie była dołączona faktura! Kiedy ją otrzymam?
Faktury i dowody sprzedaży przesyłamy wyłącznie w formie elektronicznej, w momencie wysłania towaru lub w dniu przyjęcia płatności, a najpóźniej w czasie przewidzianym ustawą o VAT. Gdyby z jakiejś przyczyny faktura nie dotarła to prosimy o sprawdzenie folderu niechciane w poczcie elektronicznej lub kontakt z nami. Na pewno pomożemy!
Czy mogę prosić o specjalną dedykację od autora?
Realizowalibyśmy takie wyjątkowe prośby z dziką przyjemnością, ale jest to fizycznie niemożliwie.
Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
Mamy proste narzędzie, które wymaga wpisania numeru zamówienia i adresu e-mail podanego w zamówieniu – zwrotnie otrzymacie następujące informacje:
– kiedy zamówienie zostało złożone – jaki jest jego aktualny status – numer przewozowy paczki i link do śledzenia, jeżeli paczka została już przygotowana lub wysłana – książki jakie powinny znaleźć się w paczce.
„Oczekujące na płatność” = zamówienie oczekujące na opłacenie i tym samym nieprzygotowane jeszcze przez nas do wysyłki. Opłać zamówienie, aby mogło ruszyć w dalszą drogę.
„W trakcie realizacji” = poprawnie opłacone zamówienie lub poprawnie przyjęte zlecenie wysyłki za pobraniem. Już niedługo będziemy realizować to zamówienie.
„Gotowe do fakturowania” = poprawnie przyjęte zamówienie opłacone z góry, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Przy tym statusie faktura/rachunek do zamówienia powinien już zameldować się na Twoim mailu.
„Pakowane” = poprawnie przyjęte zamówienie, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Czas jego spakowania i wysyłki zależy od tego, czy zamówienie na tę książkę / te książki jest realizowane na bieżąco, oczekujemy na dodruk lub jest to zamówienie przedpremierowe z opóźnioną datą wysyłki. O datach wysyłek konkretnych tytułów informujemy na ich stronach internetowych. Zwykle zamówienie zostanie niezwłocznie spakowane i przekazane do dalszej realizacji.
„Spakowane, czeka na wysłanie” = poprawnie przyjęte zamówienie, zostało już spakowane i został mu przydzielony odpowiedni numer przesyłki. Za chwilę, zwykle jeszcze tego samego dnia roboczego, przesyłka zostanie przekazana do kuriera.
„Wysłane” = zamówienie już spakowane i przekazane w ręce kuriera. Towarzyszy mu numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić trasę przesyłki.
„W transporcie” = zamówienie jest w trakcie przewożenia przez firmę kurierską, jest wydane kurierowi do doręczenia lub umieszczenia w paczkomacie.
„Dostarczone” = zamówienie zostało szczęśliwie odebrane!
„Anulowane” = zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę lub gdy upłynął czas na dokonanie płatności.
„Zamówienie przedpremierowe – opłacone (lub pobranie)” = zamówienie na książkę, której nie mamy obecnie w magazynie, bo trwa jej przedsprzedaż lub dodruk. O planowej dacie realizacji takich zamówień informujemy na stronie zamawianej książki. W momencie, gdy wydrukowana książka przyjdzie do magazynu, zamówienie zmieni status na „Pakowane”.
„Zwrócone do nadawcy” = nieodebrana przesyłka wraca lub już wróciła do naszego magazynu.
„Ebook wysłany” = prawidłowo złożone zamówienie na ebooka. To znak, że na adres mailowy podany przy zamówieniu wysłaliśmy już odpowiednie pliki z dostępem.
Nie znalazłem tu odpowiedzi na moje pytanie. Co mogę zrobić?
Zajrzyj do naszego F.A.Q. gdzie znajdziesz jeszcze więcej pytań i odpowiedzi. Jeśli to nie pomoże, zawsze możesz napisać do nas wiadomość na adres sklep@alt.pl, a na pewno pomożemy!