Mamy proste narzędzie, które wymaga wpisania numeru zamówienia i adresu e-mail podanego w zamówieniu – zwrotnie otrzymacie następujące informacje:
– kiedy zamówienie zostało złożone
– jaki jest jego aktualny status
– numer przewozowy paczki i link do śledzenia, jeżeli paczka została już przygotowana lub wysłana
– książki jakie powinny znaleźć się w paczce.
Z narzędzia można skorzystać pod tym adresem: https://alt.pl/status/
Szczegółowe wyjaśnienie statusów:
- Oczekuje na płatność: zamówienie oczekujące na opłacenie i tym samym nierealizowane przez nas do wysyłki,
- W trakcie realizacji: poprawnie opłacone zamówienie lub poprawnie przyjęte zlecenie wysyłki za pobraniem. Będziemy realizować to zamówienie,
- Pakowane: poprawnie przyjęte zamówienie, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Czas jego spakowania i wysyłki zależy od tego, czy zamówienie na tę książkę/książki jest realizowane na bieżąco, oczekujemy na dodruk lub jest to zamówienie przedpremierowe z opóźnioną datą wysyłki. O datach wysyłek konkretnych tytułów informujemy na ich stronach internetowych.
- Wysłane: zamówienie spakowane i przekazane w ręce kuriera. Towarzyszy mu numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić trasę przesyłki.
- W transporcie: zamówienie jest w trakcie przewożenia przez firmę kurierską, jest wydane kurierowi do doręczenia lub umieszczenia w paczkomacie.
- Dostarczone: zamówienie zostało szczęśliwie odebrane!
- Anulowane: zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę lub gdy upłynął czas na dokonanie płatności.