FAQ

Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

Mamy proste narzędzie, które wymaga wpisania numeru zamówienia i adresu e-mail podanego w zamówieniu – zwrotnie otrzymacie następujące informacje:

– kiedy zamówienie zostało złożone
– jaki jest jego aktualny status
– numer przewozowy paczki i link do śledzenia, jeżeli paczka została już przygotowana lub wysłana
– książki jakie powinny znaleźć się w paczce.

Z narzędzia można skorzystać pod tym adresem: https://alt.pl/status/

Wpisz numer swojego zamówienia + adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Następnie naciśnij przycisk „Sprawdź status” i dowiesz się na jakim etapie znajduje się to zamówienie. (Skąd wziąć numer zamówienia? To ten numer z maila potwierdzającego zamówienie, np. 493215)

Szczegółowe wyjaśnienie statusów:

  • Oczekuje na płatność: zamówienie oczekujące na opłacenie i tym samym nierealizowane przez nas do wysyłki,
  • W trakcie realizacji: poprawnie opłacone zamówienie lub poprawnie przyjęte zlecenie wysyłki za pobraniem. Będziemy realizować to zamówienie,
  • Pakowane: poprawnie przyjęte zamówienie, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Czas jego spakowania i wysyłki zależy od tego, czy zamówienie na tę książkę/książki jest realizowane na bieżąco, oczekujemy na dodruk lub jest to zamówienie przedpremierowe z opóźnioną datą wysyłki. O datach wysyłek konkretnych tytułów informujemy na ich stronach internetowych.
  • Wysłane: zamówienie spakowane i przekazane w ręce kuriera. Towarzyszy mu numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić trasę przesyłki.
  • W transporcie: zamówienie jest w trakcie przewożenia przez firmę kurierską, jest wydane kurierowi do doręczenia lub umieszczenia w paczkomacie.
  • Dostarczone: zamówienie zostało szczęśliwie odebrane!
  • Anulowane: zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę lub gdy upłynął czas na dokonanie płatności.